א
גמרא מהו למיסלק לגמרי בעליונה. עי' גי' הרא"ש:
ב
גמ' שם ורי"ס מעזיבה אשוויי גומות כו' על העליון לאשוויי. לכאורה משמע דכש"כ אם נפלו כותלי עלייה דחל על העליון ודלא כרמ"א סימן שי"ב סי"ח דהחזיק בדעת הטור (החולק על הרמ"ה) דהמשכיר חייב:
ג
רש"י ד"ה דפסקי. לא כו' אלא במקום אחר ומשם כו'. כצ"ל:
ד
רש"י ד"ה אמר בעה"ע לבעה"ב לבנות. והתקרה התחתונה. הסמ"ע בסימן קס"ד סק"ד כתב ליישב שלא לסתור דבריו אלו למש"כ התוס' במשנה דלעיל דבאחין שחלקו אין על התחתון לבנות תקרה וכ"כ שם הרא"ש בדעת רש"י דכאן שאני שנפלו לגמרי כו' ע"ש ותמוה דא"כ מה הקשו שם התוס' מהא דלקמן תחתון שבא לסכך כו' והרא"ש נדחק ליישב הלא שם מיירי בדנפלו לגמרי: