1
והרשב"א כתב אפי' כו' הביא רבינו דברי הרשב"א שכתב אפי' ללמדנו דלדעת הרשב"ם אם מצאו במקום שהניחו מותר. ולא חילק בין אם מצא כל החתיכות לחסר אחד מהם ולהרשב"א אפי' מצאן במקום שהניחן אם חסר אחד מהם טריפה כיון דאיכא ריעותא בפנינו שחסר מהם וכתב מ"ו ואפשר דמיירי נמי בקשורין יחד כדלעיל גבי ככרות חמץ בס"ס תל"ט. ולעד"נ דשאני התם דכבר ביטל נמצא דאין כאן אלא ספק דרבנן שהצריכוה בדיקה משא"כ כאן דאיכא ספיקא דאורייתא: