1
כתב בתשובת הגאונים וששאלתם היכא דמספידין בר"ח כו' כך שנינו נשים במועד מענות כו' קשה מאי מייתי ראייה ממועד אר"ח הא נתבאר ממ"ש לפניו דר"ח חנוכה ופורים קיל ממועד לכן נראה דחסרון הניכר יש כאן מתחיל במשנה ולא סיימא והשיב ממאי דשנינו שם בסוף משנה הנ"ל בר"ח חנוכה ופורים מענות ומטפחות אבל לא מקוננות שתהא האחת מדברת והאחת עונה ומזה השיב דבצידוק הדין נמי אם עונות כו' מותר ואם כו' וק"ל אלא שאכתי קשה הא דמסיק וכתב בשם הרא"ש דנראה ממנה דמשוה דין חנוכה ופורים לח"ה: