1
וכן אסור להם שיחטפו כו' לכאורה היה נראה דר"ל בשעה שלוקחין מיד הבעלים וברשותן לא יטלו בדרך חטיפה אבל שוב ראיתי שפירש"י בפרק הזרוע (חולין דף קל"א ע"א) ודף קל"ג ע"א ז"ל בעלים ששולחין המתנות ביד תינוקת להוליכן לכהן אסור לכהן אחר לחטוף מידיהן שנאמר ונתן ולא שיחטוף מעצמו עכ"ל וא"כ צ"ע למה כתבו רבי' הרי כבר כתב דשלא מדעת הבעלים אסור ושמא י"ל שרבינו לא כיון במה שאמר וכן אסור להם שיחטופו כו' לחטיפה שאמור בגמרא אלא אתא לאשמועינן דין חדש מסברא דנפשיה שאפי' אם הבעלים נותנין לו מדעתו אל יטול דרך חטיפה: