1
כיון שאפי' לבישת הרכים אינו אלא מדרבנן שהם שועים אבל טוי וארוג אינם הלכך שרי מדאורייתא אשר"י אבל להרמב"ם אסור וכן בש"ע ולפ"ז הכובעים של נשים של סמוט שתופרין בין הסמוט להפליצה לבד היה מותר אף שתפור בפשתן שהוא קשה אלא שלהרמב"ם אסור:
כיון שאפי' לבישת הרכים אינו אלא מדרבנן שהם שועים אבל טוי וארוג אינם הלכך שרי מדאורייתא אשר"י אבל להרמב"ם אסור וכן בש"ע ולפ"ז הכובעים של נשים של סמוט שתופרין בין הסמוט להפליצה לבד היה מותר אף שתפור בפשתן שהוא קשה אלא שלהרמב"ם אסור: