ואחר אנשי עירו שבויי שאר ארצות קשה שבויים מאן דכר שמייהו הו"ל לנקוט עניי שאר ארצות ואפשר לומר דס"ל דפרנסת עניי עירו היא מוקדמת לפדיון שבויים דשאר מקומות וקמ"ל דדוקא אחר פרנסת עניי עירו עליו מוטל פדיון שבויים דשאר ארצות ואותו פדיון הוא מוקדם לפרנסת עניי שאר ארצות כמ"ש בסמוך ר"ס רנ"ב אלא שפרנסת עניי עירו מוקדמת להן וכמ"ש וק"ל וכן קשה לעיל מיניה בסמוך שכתב ואם אביו ובנו שבויים כ' למה חזר וכתבו הא כבר כתב פרנסת אביו ואמו קודם לפרנסת בני ונראה דאשמועינן דל"ת דוקא בפרנסה שייך קדימה דאף אם זה לא יפרנסנו אפשר לו לחזר עלהפתחים ולכן אמרינן שאב קודם לבניו שגנאי הוא מי שחוזר על הפתחים והוא חייב בכבוד אביו יותר מכבוד בנו וכן כל השנויים אחריו הוא חייב בכבוד זה יותר מבכבוד חבירו ולכן שייך בהן דין קדימה אבל לענין שבויה הו"א דאין שייך בו דין קדימה דהכא לא שייך לומר דהשני יחזור על הפתחים דהא הוא אסור בזיקים והו"א דשניהם שוים ולכן אשמועינן דאפי' בזה שייך דין קדימה: