1
והרמב"ם חילק על שבתוך העין כו' וב"י כתב שגם הרמב"ם לא חילק בין קודם ג' לאחר ג' אלא בהתחיל להוריק תליא מילתא ע"ש שתמה על רבינו (ולפי גירסת ס"א והרמב"ן כתב לקמן אם לא שנאמר שידוע להב"י שגם הרמב"ן כ"כ היה לו להביא ג"כ דעתו עכ"ה):
והרמב"ם חילק על שבתוך העין כו' וב"י כתב שגם הרמב"ם לא חילק בין קודם ג' לאחר ג' אלא בהתחיל להוריק תליא מילתא ע"ש שתמה על רבינו (ולפי גירסת ס"א והרמב"ן כתב לקמן אם לא שנאמר שידוע להב"י שגם הרמב"ן כ"כ היה לו להביא ג"כ דעתו עכ"ה):