ישבה ולא בדקה ה"ז בחזקת טהורה נראה דהאי לא בדקה דקאמר כל אחד לפי דינו קאמר והיינו בימי ספירתה לא בדקה כל יום אבל עכ"פ בדקה פ"א כמ"ש והא דסתם רבינו משום דקאי אמ"ש לפני זה האשה שמרבה לבדוק כו' אזה כתב ואם ישבה ולא בדקה ר"ל שלא הרבה לבדוק. אבל אימים שלא ראתה בהן דהיינו ימים שאחר טבילתה אזה ר"ל כפשוטו שלא בדקה בהן כלל ומש"ה מסיק וכתב חוץ מאחר וסת הקבוע דאז צריכה לבדוק פ"א לפחות וק"ל. ודע שהאי ישבה ולא בדקה אף שנראה שרבינו כתבה בצירוף מ"ש לפני זה אבל לא היא דבמשנה לא אתני אהדדי שהרי רישא הוא משנה בפ"ה דנדה וסיפא הוא משנה פרק בנות כותים וכמ"ש ב"י ואפשר לומר דלא קאי אימי ספירתה אלא בא לאשמעינן שבכל זמן בעלה בא עליה בלא בדיקה חוץ מאחר וסת והשתא א"ש דבימי ספירתה פשיטא דאסור לבא עליה ולא מהניא אפילו בדיקה עד אחר הטבילה ודין הספירה וטבילה כבר אשמועינן וק"ל: