1
מפני שמעמידין בעור קיבת נבילת (אינו ר"ל נבילה ממש דהוא מאיס וז"ל הרמב"ם בעור קיבת שחיטת עו"ג שהיא נבילה עכ"ה) פירוש בעור עצמו אבל אם היה עור קיבת כשרה אין לחוש משום איסור בשר בחלב לפי שאיסור בשר בחלב אינו אלא מדרבנן דדוקא דרך בישול אסרה תורה ולא גזרו עליהן משום חשש איסור דרבנן וגבי גבינות שאינה אלא ספיקא הא אמרינן ספק דרבנן לקולא. ומשום קיבת נבילה אין לאסור כוון בנקרש כמ"ש רבינו לעיל סימן פ"א ומ"ה דקדק לכתוב עור נבילה ועד"ר:
2
כתב הרמב"ם אפי' אין לחוש לאלו כו' אבל אין לחוש מפני שטחין פניה בשומן חזיר דהואיל והעו"ג אוכלין אותם בימי תעניתם ואחור להם לאכול בשר באותן הימים רשב"א והמגיד משנה כתב הטעם מפני שבטל במיעוטו: