1
אפילו אם בשלו עכו"ם כמאכל בן דרוסאי ובא ישראל ומתה בו וגמרו כו' הא דנקט וגמרו לאפוקי מהרשב"א אתא דס"ל אם נתבשל כמאכל בן דרוסאי זהו גמר בישולו קמ"לן דאף לאחר שנתבשל כמב"ד יש לו עדיין גמר להיתר ע"י חיתוי ישראל והרא"ש לטעמיה אזיל דסבירא ליה דמועיל חיתוי וכבר נתבאר שאין כן דעת כפוסקים ב"י ול"נ דאם פן וגמרו לא הל"ל ועוד דכל בבא זו מהילכך אפילו אם בשלו עו"ג כו' מיותרת דהא אזה קאי לכן נלע"ד דגם הרא"ש מודה בזה כיון דתחילת בישולו עד מב"ד הוא ביד עו"ג אם היה גם גמר בישולו ביד עו"ג לא מהני החיתוי דבנתיים וכן מוכח בס"ס זה וכמ"ש שם ע"ש: