1
כתבו הגאונים שכותח של עכו"ם מותר ז"ל מ"ו יש מקשים אמאי לא אשרינן הכותח משום חלב של עכו"ם ונראה דלק"מ כי לפי שחלב טמא אינו עומד ואם נאמר שמעט נסיובי דחלבא איכא בו מ"מ בעל במיעוטו שהרי מעורב בה ואינו דומה לחמאה דלקמן שאינה מעורב בה הקום כמ"ש המחבר לקמן סימן קט"ו עכ"ל. (ולאכול בקערה עם מי שאינו נזהר ר"ל כגון לטבל בתבשיל שבקערה זה בפת כשר וזה בפת של עו"ג אבל אם מעורב פת בעיניה פשיטא דאסור ולא מותר אלא טעם הפת ועד"ר עכ"ה):