1
אפילו כל הלולב חוץ לידו פי' אפילו כשהוא חוץ לידו וכ"ש כשהוא תוך ידו דמותר אם הוא דרך נוי וכבוד דאז הוא דרך לקיחה טפי מכשהוא חוץ לידו ואע"ג דלא הזכיר רבינו דאינו מתיר כשאוחז ביד אלא דרך נוי אעפ"כ צ"ל כן מדכתב ובלבד שיהא דרך כבוד ממילא נשמע דהא דמתירו גם כן כשאוחז בידו ע"י דבר אחר היינו דוקא דרך כבוד ונוי אלא שכל שיוצא חוץ לידו ע"י תיק הוא דרך כבוד חוץ משנתנו בכלי דאע"ג שגם יוצא חוץ לידו מ"מ דרך ביזיון הוא ועיין בדרישה: