1
מותר להאכיל דכיון דאיכא מחיצה ותקרה ואי מפחת מי' רמי אנפשיה ולא יטלטל בשבת ז"ל הרא"ש וק"ל על פירש"י דהא קי"ל שבת כיון שהותרה הותרה ובל"א פירש"י לא יתן לתוך קופתו משום דמוקצה היא אתמול למחיצה זו וקי"ל דלא הוקצה למחיצה דלא שייך מוקצה אלא בסוכה שנפלה או בבית שנפל שמתחלה נעשה לשם מחיצה וגם היה מוקצה ב"ה משום סתירת אוהל לכן נ"ל לפרש דבחול קאמר וכו' כדי שתאכל אסור משום האי גזירה שיטול ממנו בידו וימעט המחיצה מי':