1
שצריך לאויר של מטה וז"ל הר"ן בפרק המביא ואמרו בתוס' דלא מיתסר אלא בצריך באויר של מטה כעין קדירה אבל כל שאין צריך שרי כו' מזה נלע"ד הא דכתב הרשב"א אלא בכה"ג לאו אפוריא קאי ששם אינו פשוט שצריך לאויר אלא הרשב"א קאי אבל הני דמני שם דאיכא בהו דפשוט דצריך לאויר כגון קדירה וביעתא שמסדרין ומניחין האש תחתיהן ומדורת האש באמצע כמ"ש הרי"ף והרא"ש ופי' התוס' דה"ה אינך דנקיט כגון פוריא וחביתא ודאי מיירי בכה"ג ולאפוקי ספרים ודוק בל' הר"ן ותמצא כמ"ש א"נ י"ל מ"ש שצריך לאויר כו' ר"ל שמחזי כאילו צריך וק"ל: