1
ודוקא בחדתי ואוכמי עיין בב"י שכתב שלכאורה משמע כ"ז שלא נתכסה מיקרי חדתי אבל לא משמע כן מדברי הרמב"ם שכתב שעדיין היא בחידושה כו' ע"ש ורבינו בעל הטור כתב בסמוך בעצמו אבל דין מקפלין כלים בשבת כו' ז"ל אפילו באדם א' דוקא בחדשים דהיינו כ"ז שלא רחצו.
ודוקא בחדתי ואוכמי עיין בב"י שכתב שלכאורה משמע כ"ז שלא נתכסה מיקרי חדתי אבל לא משמע כן מדברי הרמב"ם שכתב שעדיין היא בחידושה כו' ע"ש ורבינו בעל הטור כתב בסמוך בעצמו אבל דין מקפלין כלים בשבת כו' ז"ל אפילו באדם א' דוקא בחדשים דהיינו כ"ז שלא רחצו.