1
ועל כל שאר כו' ז"ל מ"ו נוסח הברכה באשר"י וכתב על ולא ועל בוי"ו אלא אדלעיל קאי וה"ק ועל כל הנ"ל ה"פ על כל שאר כו' ול"נ דא"צ לזה דמש"ה כתב רבינו על כל שאר כו' כדי לבאר לנו דמלת וחסרונם אינו דבוק עם על כל מה שברא כו' וכאילו אמר בא"י על אשר ברא נפשות רבות וחסרונם ועוד יברך על כל מה שברא להחיות כו' והי"א שכתב רבינו לא שינה כלומר בלשונו מלשון קמא כ"א במה שחיסר וי"ו זה דועל משום דאליביה אינו שבח אחד לפי שלהיש אומרים מלת וחסרונם דבוק עם על כל מה שברא כו' וק"ל: