1
ושכר שעורים כתב הרא"ש אע"ג דשעורים עיקר ומשתני לעילוייא י"ל דאית להו עילוי אחרינא בפת א"נ הואיל והמשקה צלול עיקרו ע"ש המים ולא שייכא להא דרב ושמואל דכל שיש בו מחמשת מינים כו' דאין כאן אלא טעם בעלמא ועיין עוד בדרישה:
ושכר שעורים כתב הרא"ש אע"ג דשעורים עיקר ומשתני לעילוייא י"ל דאית להו עילוי אחרינא בפת א"נ הואיל והמשקה צלול עיקרו ע"ש המים ולא שייכא להא דרב ושמואל דכל שיש בו מחמשת מינים כו' דאין כאן אלא טעם בעלמא ועיין עוד בדרישה: