1
דברים הבאים בתוך הסעודה שלא מחמת הסעודה וכו' טעונים ברכה לפניהם ולא לאחריהם דבה"מ פוטר וכו' פי' רבינו יונה הטעם שב"ה פוטרן ולא בברכת המוציא דכיון שברכת המזון עדיין לפניו לברך מצטרף לעיקר הסעודה ויוצא בו משא"כ ברכת המוציא שכבר כלה לכן אינו מצטרף:
דברים הבאים בתוך הסעודה שלא מחמת הסעודה וכו' טעונים ברכה לפניהם ולא לאחריהם דבה"מ פוטר וכו' פי' רבינו יונה הטעם שב"ה פוטרן ולא בברכת המוציא דכיון שברכת המזון עדיין לפניו לברך מצטרף לעיקר הסעודה ויוצא בו משא"כ ברכת המוציא שכבר כלה לכן אינו מצטרף: