1
כתיב אין אדם. קה"ר פסוק זה. ותנחומא כאן במ"ר פט"ו סט"ו עי' מש"ש:
2
שלא יהיה אחר. וכ"ה במ"ר שם ובתנחומא אדם אחר ובילקוט כאן שום אדם. ובקה"ר שם הגירסא ויהיו בניו תוקעים. ואין להגיה כאן:
3
הקהילו אלי. והיכן החצוצרות אלא שנגנזו כ"ה שם ושם. ובתנחומא חסר:
4
ואין מות וכו'. עי' מ"כ. ועי' במ"ר פ"כ סכ"ד:
5
ואף דוד. עי' ד"ר פ"ט ס"ג ובקה"ר שם הגירסא קרוב לנ"ב פעמים כתוב והמלך דוד פי' ב' אלו יחד לבד מ"ש תיבת דוד לבד או המלך לבד. ובהכרח לצרף מ"ש דוד המלך או מלך דוד איזה פעמים וזהו קרוב כו' והמלך דוד. ויתכן שהעתיק מאיזה מקום דשם הוא סוף הענין ועיקרו בדוד ע"כ אומר ואף דוד: