כתב הכ"מ שנוסחת ויניציאה נכונה וליתא משום דמלת או דייקא דשם הויה אדנות אחד הוא:
עוד כתב ושפיר עבד דלא מני אל ולא מני א - להי משום דבכלל א - לוה וא - להים הוא ואינו נכון אלא היינו טעמא דמאי דלא מני א - להי משום דהוי סמוך והו"ל ככם ד - אלהיכם ודלא כמו שנדחק הרב למעלה לחלק בין י' דא - להי וכם ד - אלהיכם וליתא:
ומה שהקשה עוד אמאי איצטריך למנות א - לוה הא בכלל א - להים הוא לא קשה מידי דאיצטריך משום ו' דא - לוה ואפשר דהא נמי נלמד מי' דא - להים וא"כ שפיר הקשה דבכלל דא - להים הוא אי נמי נקט א - לוה וא - להים משום דהוי לשון יחיד ורבים ודוק. הלכה ד וא"צ לומר י - ה שהוא שם בפני עצמו. ועוד מפני וכו' כן נ"ל להגיה וקאי לסיפא דאי לרישא פתח בתרתי וסיים בחדא שהרי א - להים אינו שם המפורש. ודע דבא - ל מא - להים וי - ה מהויה אם מחקו לוקה כיון שהם שמות בפני עצמן: