1
מתני' האונס והמפתה. כדמפרש ואזיל:
2
והשוטה. אפי' ע"י חופה וקידושין לא פוסל ולא מאכיל דאין קנינו קנין ולא תקינו ליה רבנן נישואין כדמפרש טעמא בבבלי ריש פ' חרש דאין אדם דר עם נחש וכן לקטן והא דלא תני הכא קטן משום דקתני בסיפא וילדה דלא מיתני לי' לקטן. תוס' דף ס"ט ד"ה והמפתה:
3
הרי אלו פסולין. שהרי נתחללה בביאת פסול לה ותני סיפא דהכא לגלויי רישא דלעיל בבן ט' ויום א' דמוקמינן לה בפסולי כהונה דלא תאמר רישא בפסולי קהל דוקא. תוס' ס"ח ד"ה רישא ועיין לעיל פ"ו הלכה ה' במראה ד"ה ושנבעלה:
4
הי' ישראל שבא על בת כהן. באונס או בפיתוי שלא לשם קידושין:
5
עיברה לא תאכל. דהעובר פוסל ובגמרא דייק עלה:
6
נתחתך כו' תאכל. מיד והה"ד אם ילדתו ומת:
7
עיברה לא תאכל. שהעובר אינו מאכיל:
8
גדול משל אב. שהבועל אינו מאכיל לפי שלא בא עליה לשם קידושין ולאו קנינו הוא ובנו מאכילה: