1
מתני' רבי אליעזר אומר סתר את הכל. לא כל הימים קאמר דהא לר"א אחר מלאת שבעה הוא דסותר כדאמר בפ"ג אלא סותר כל הקרבנות ור"א לטעמיה דאמר שלא הותר הנזיר לשתות יין אלא אחר כל המעשים כלן אחר הבאת כל קרבנותיו וכשנטמא קודם שהקריב כלן הוי כאלו נטמא שחרית קודם שהקריב שום אחד מהן והקרבן שהקריב הוי כאלו הביאו תוך מלאת:
2
וחכמים אומרים יביא שאר קרבנותיו ויטהר. כלומר לכשיטהר כדמפרש בגמרא ואותו הזבח שהביא בטהרה א"צ לחזור ולהביא ורבנן לטעמייהו דס"ל כר"ש דאמר לעיל כיון שנזרק עליו אחד מן הדמים הותר בכל הלכך קודם שנטמא היה ראוי לתגלחת ולא יסתור אותו הזבח אבל שאר הזבחים שהקריב משנטמא ודאי סותר דקרא קפיד שיהו קרבנות נזיר כלן בטהרה:
3
התדמורית. מתדמור היתה:
4
ותטהר. לכשתטהר והלכה כחכמים: