1
אשת איש שהיה בעלה בעיר אינה חוששת ליחוד.
נ"ל אפילו בעלה סומא אין בה משום יחוד, מדפריך על דביתה דרב יוסף והאמר רבה בעלה בעיר אין חוששין וכו' ופשוט, עוד נראה דהך אשה שבעלה בעיר אם היתה עם עוד נשים, אסור אדם להתייחד עמהן, ממש"כ רבינו בהלכה ח' לא תתייחד אשה אחת אפילו עם אנשים הרבה עד שתהיה אשתו של אחד מהן שם, ולמה בעינן שתהא האשה ובעלה עמהן, הלא יש כאן אשה שבעלה בעיר ואין עליה משום יחוד ותו הויא שומר להם, וע"כ דאע"ג דעליה אין איסור יחוד לחברתה לא מזדהרא וחברתה אינה בושה ממנה, ואולי איירי תמן רבינו שהוא גם עמהן, לכן בעי שיהא בעלה עמה שם ודוק: