1
לא יוציא אדם תבנו וקשו לרה"ר וכו' וכל הקודם בהן זכה:
דהלכה ומורין כן כרב אדא בר אהבה משמיה דרב, דמורין כן הואיל ואיתמר ליה בסופה, וכיו"ב בפ"ק דעירובין גבי עירוב מבוי מפולש לרה"ר דפליגי ר"ה וראב"א אליבא דרב, וגם שם הלכה כראב"א עיי"ש, והוי של הזוכה לגמרי כזוכה מן ההפקר אם זכה משעת שבחא. ומש"כ רבינו ואם קדם אדם וזכה בהן כו' אין מוציאין מידו, פירוש משום ספק ואם חזר הבעלים ותפס ממנו תו אין מוציאין ממנו כדין כל ספיקות דמהניא תפיסה אם יחזור ויתפוס וכמוש"ב רבינו בפרק י"ד מהלכות אישות הלכה י"ב יעו"ש ודוק: