שם (ה"ו) ר' הושעיא בשם ר' פס במתנות הבדים אבל במתנות הפרוכת שעיר מעכב את הפר. הנה הק"ע והפ"מ נדחקו בזה ולי נראה שים (ט"ס) בירושלמי וצריך להגיה ר' הושעי' בשם ר' פס במתנות הפרוכת אבל במתנות הבדים שעיר מעכב את הפר והוא כמו דאמרינן ביומא (ד' ס"א) אמר עולא שעיר ששחטו קודם מתן דמו של פר לא עשה ולא כלום תנן הקדים דם השעיר לדם הפר יחזור ויזה מדם השעיר אחר דם הפר ואם איתא יחזור וישחוט מיבעי' ליה תרגמא עולא במתנו' שבהיכל וכן אמר ר' אפס במתנות שבהיכל. וע"ז א"ר הושעי' בשם ר' פס (והוא ר' אפס) במתנו' הפרוכת אבל במתנות הבדים שעיר מעכב את הפר פי' אם נשחט השעיר קודם מתן דמי הפר לא עשה ולא כלום וא"כ יחזור וישחוט מיבעי' ליה וכן אמרינן בירושלמי (פ"ד דיומא ה"א) א"ר בא והוא שנתן מתנות הפר אבל אם לא נתן מתנות הפר פטור ששחיטתו של שעיר מעכבת מתן דמו של פר דלא כהק"ע והפ"מ: