1
אין זו הוראה אלא טעות כו'. לא ידעתי למאי איצטריך טעם זה דבגמרא לא הוצרכו לזה אלא משום דסבירא ליה דיחיד שעשה בהוראת ב"ד פטור אבל לדידן דקי"ל חייב כי נמי חשיב הוראה חייב וצ"ע ועיין בלח"מ (דף ה') מהלכות אלו:
אין זו הוראה אלא טעות כו'. לא ידעתי למאי איצטריך טעם זה דבגמרא לא הוצרכו לזה אלא משום דסבירא ליה דיחיד שעשה בהוראת ב"ד פטור אבל לדידן דקי"ל חייב כי נמי חשיב הוראה חייב וצ"ע ועיין בלח"מ (דף ה') מהלכות אלו: