1
עפ”י כתב יד קופמן (בכתב היד – משנה ז)
2
המשנה היא משנת "ראי" המציגה את המצב ההפוך ממשנה ג.
3
המכה אביו ואמו ועשה בהן חבורה – חייב מיתה, כאמור במ"ג. החובל בחבירו בשבת – חייב מיתה ולכן פטור – מתשלומים, מכולם מפני שהוא נידון בנפשו – עומד להידון בדיני נפשות, וראו הסברנו למשנה ג. והחובל בעבד כנעני שלו פטור מכולם – במשנה ג נאמר שהחובל בעבד פטור מכולם. כזכור התחבטנו האם המשנה שם דיברה בעבר כנעני, ואז משנתנו היא חזרה על המשנה הקודמת, או ששם דובר בעבד עברי. קרוב יותר לפרש שזו משנת ראי, כלומר במשנה הקודמת דובר בעבד עברי.