1
אולי לא תאבה ואתן לו את בתי. זה נלמד מדכתיב אח"כ כשספר הדברים לפניהם אלי חסר כדפירש רש"י בחומש ומה שלא נרמז באמת כאן י"ל לפי שהשיב לו אברהם אתה ארור כו' ואח"כ כשסיפר הדברים כבר יצא מכלל ארור כשאמר לו בא ברוך ה' כדאיתא שם במדרש עיין שם לכך רמזו שם שאמר השתא ודאי אלי תשוב שנדחה תשובת אדוני ובזה מתורץ מה שהביא רש"י תשובת אברהם בלא צורך דהרי בא רק לתרץ למה תיבת אלי חסר אלא לתרץ זה מה שלא חסר תיבת אלי לעיל: