1
המוצא אבדה שהוא חייב להחזיר כו' עד שיתן סימנין מובהקין. פ' אלו מציאות (דף כ"ז) :
2
בא בעל האבדה וכו' עד סימנין מובהקין: כתב הראב"ד ז"ל לאפוקי חיורי וסומקי קאמר עכ"ל: ואני אומר אמת הוא דאתא לאפוקי הני וכל דדמי להו בשמעתין ופרק אלו מציאות:
3
והרמאי אע"פ שאמר סימנין וכו' עד שהיא שלו: כתב הראב"ד ז"ל סימן מובהק לגמרי עכ"ל: ואני אומר אין לשון מפורשת אם קוראו משנה לסימן מובהק לגמרי עדים כלומר שהוא ברור כעדים ברורים או אם רוצה לומר כי אע"פ שיתן סימן מובהק לגמרי לא יועיל לו עד שיביא עדים ברורים שיעידו שהוא שלו ולשניהם יש פנים בהלכה פרק אלו מציאות ולכן עשה יפה ר"מ ז"ל שכתבו סתם בכאן עד שפירשן בסמוך כלשון התלמוד כמנהגו בכל חבור משנה תורה זה: