1
אין מפנין עד באותה חצר: כתב הראב"ד ז"ל בירושלמי משל אחרים בתוך שלו וכו': ואני אומר ע"פ הסברא נאה אמנם אם היא הלכה למה לא קבעו בבבלי פרק מי שהפך ששם עיקר זאת ההלכה והא אסיק התם רב חמא בר גוריא אמר רב הלכות מועד כהלכות כותים לומר שהן עקרות ואין למדות זו מזו אלמא אין תלויות בסברא והם ידעו הכל וגם ר"י אלפס לא הביאו בהלכות ואע"פ שהיה בקי בו אלא נראה שלא קבעוה בהלכה וכן הסכים ר"מ ז"ל ולכך לא הביאו:
2
ומביאין כלים עד לא יביאם לביתו. פרק מי שהפך (דף י"ג):