1
ריח רע שיש לו עיקר וכו' עד מרחיק עד מקום שפסק הריח וקורא. פרק מי שמתו (דף כ"ה) :
כתב הראב"ד ז"ל אינו כן וכו' והכי כתב רבינו האי גאון ז"ל בעיקר עכ"ל. ואני אומר כי גם הר"מ ז"ל כן הוא מפרשה ולא רחוקה ממנו תשובת הגאון ז"ל וגם רש"י ורבותינו בעלי התוס' כן פירשוה אבל ר"מ ז"ל רוח אחרת עמו וגורס עד מקום שיכלה הריח כדרב חסדא דתניא כוותיה וכן מצאתי גרסא ספרדית בדרב הונא דאיחלף ליה בדרב חסדא לפי דעתי וטעה הסופר ור"מ ז"ל ידע הספר הישר והסכים על הנכון:
2
ושאין לה עיקר עד מותר לקרות. פרק מי שמתו: