1
תפלות אלו כו' עד דבר. פרק מי שמתו שם:
כתב הראב"ד ז"ל אע"פ שלא יחדש עכ"ל. ואני אומר כי כל דבר למד ממקומו מה שכתב עד הרשות בידו פרק אין עומדין (דף ל"א) :
2
וכל אותן התפלות כו' עד ולא חובה. פרק מי שמתו בבבלי ומפורש בירושלמי במעשה:
3
ושלש ראשונות כו' עד דבר. פרק אין עומדין (דף ל"ג) :
4
אין הצבור מתפללין כו' עד סוף הפרק. הסכמת הגאונים היא ממה שפסקנו פרק אין עומדין כי התפלות כנגד תמידין תקנום:
וכתב הראב"ד ז"ל מצינו קרבן נדבה בצבור וכו' וברכת הפירות והדומה להן עכ"ל. ואני אומר מאחר שאין בזה תפיסה על ר"מ ז"ל כי דיעות וסברות המפרשים ז"ל הם אין לי להשיב עליהם ואמינא בגיניה ברי נהרא נהרא ופשטיה כד"ן: