1
הפת שעיפשה עד צריך לבער: כתב הראב"ד ז"ל בירושלמי מפרש בשנסרחה ולבסוף נתחמצה עכ"ל: ואני אומר ר"י אלפס כתב כדברי ר"מ ז"ל בהלכה הנזכרת ובתוספתא ולא חשש לזה הירושלמי והדין עמו. חדא דהא אנן לגבי עריבת העבדנין פסקינן כר' נתן להדיא שאם נתן לתוכן עורות אפילו שעה אחת אינו חייב לבער והא התם נתחמצת קודם ואח"כ נסרחה ועוד הפת שעפשה ונפסלה מלאכול לכלב חמץ היה תחלה ואח"כ נפסל ואסיקנא פ"ק דפסחים ופ' אלו עוברין דאינו צריך לבער מפני שנפסדה צורתו כמו שכתב ר"מ ז"ל דהיינו פי' שנפסלה מלאכול לכלב דברייתא ומתני' דפ' אלו עוברין וכמו שפירש"י ז"ל:
2
בגדים שכבסן עד צורת החמץ עומדת. פ' אלו עוברין ובתוספתא:
כתב הראב"ד אין זה טעם וכו': ואני אומר כבר כתבתי תשובה נצחת בזה פעמים שלש בס"ד:
3
דבר שנתערב עד סוף הפרק. פרק אלו עוברין: