1
[כט] ורש"ד בביאורו כתב שכיון בעל הטעמים גם לפי' הזה שפי' הח׳ ז"ל על דעתו, והרד"ק פי', ואם לא אדעה, אם אינם חייבים כליה, לפי מה שעשו הכל אדעה, וארצה שיתבונן אברהם בזה וישאלם, ויחקר משפטי כדי שילמוד וילמד:
[כט] ורש"ד בביאורו כתב שכיון בעל הטעמים גם לפי' הזה שפי' הח׳ ז"ל על דעתו, והרד"ק פי', ואם לא אדעה, אם אינם חייבים כליה, לפי מה שעשו הכל אדעה, וארצה שיתבונן אברהם בזה וישאלם, ויחקר משפטי כדי שילמוד וילמד: