1
יפת הגדול. עיין בפי' רש"י בחומש:
2
ושייחדו וכו'. שנאמר אלהי שם:
3
ושמש בכהונה גדולה. שנאמר והוא כהן לאל עליון:
4
ושנבנה וכו'. שנאמר וישכון באהלי שם:
5
ושנולד מהול. פירש"י שלכן נקרא שלם והוא ע"ד שאחז"ל כל מי שנאמר בו תמים נולד כשהוא מהול:
6
אתה דורש. כלומר דורש ומקדים עליו להזכירו ראשונה ורש"י פי' בתחלה תדרוש ותאמר הטעם שלכך הקדימו לפי שהיה צדיק וחשוב על כלם ואח"כ אתה דורש טעמים אחרים. [אותבן ע"ל פכ"ג]: