1
ה"ג ת"ל סל וסל. פירוש דהוה ליה למימר סל וכתב וסל לרבות שאר כל הכלים:
2
[ה"ג שאין טעון ד' מינין כתודה]:
3
למה צריך כו'. שהרי כתיב מצות בראש הפסוק וסל מצות וגו':
4
שוו. החלות והרקיקים:
5
ה"ג בספרי יכול כדרך המושחין. פי' שדרך המושחין למשוח על כולו:
6
אחת על זו משיחה אחת ובספרי מפרש שכל משיחה היה כמין כ"י וכן הוא בפרק כל המנחות דף ע"ו ובפרק קמא דכריתות דף ו' ושם מפורש מלת כי שהוא אות יונית עיין שם בפירש"י ותוס':
7
היה בכלל וכו'. ולמה חזר כתב ומנחתו ונסכו גבי איל ולימד על הכלל כו'. שכל דבר שהיה בכלל ויצא כו':
8
ויצא מן הכלל. במה שכתב אצלו בפרט מנחה ונסכים:
9
אף כל הבאים כו'. לאפוקי חטאת ואשם שאינם באים בנדבה והכי מסיים בספרי: