1
ומנין שהוא נותן בה מעלה עשן וכו'. זה דוקא ביוה"כ אבל בשאר ימות השנה מצוה שיתן בה מעלה עשן ואם חיסר אינו בחיוב מיתה כך הוא דעת הרמב"ם ז"ל ויתבאר מענין זה לקמן פ' טרף בקלפי בהלכה ד' בברייתא דפיטום הקטורת בס"ד:
ומנין שהוא נותן בה מעלה עשן וכו'. זה דוקא ביוה"כ אבל בשאר ימות השנה מצוה שיתן בה מעלה עשן ואם חיסר אינו בחיוב מיתה כך הוא דעת הרמב"ם ז"ל ויתבאר מענין זה לקמן פ' טרף בקלפי בהלכה ד' בברייתא דפיטום הקטורת בס"ד: