1
כתיב אשר שכר כו'. ואשר יעץ לא מצינו במקרא כי אם במיכה ו' כתיב עמי זכר נא מה יעץ וגומר. ולפי תירוצא דהאי ש"ס הקושיא על עמוני במקומה עומדת דלא שכר אלא מואב וצ"ל הואיל וכללם הכתוב בחד קרא דרשינן הכי לתרווייהו:
כתיב אשר שכר כו'. ואשר יעץ לא מצינו במקרא כי אם במיכה ו' כתיב עמי זכר נא מה יעץ וגומר. ולפי תירוצא דהאי ש"ס הקושיא על עמוני במקומה עומדת דלא שכר אלא מואב וצ"ל הואיל וכללם הכתוב בחד קרא דרשינן הכי לתרווייהו: