1
ובא עורב כו'. וגי' הספר ודאי א"א להעמידה כמבואר ואפי' לר' דמחייב שם בא נכרי או כלב או עורב ואכל את הראשונה ואכל הוא את השני' טעמיה דלא בעי כלל חתיכה מב' חתיכות כדפי' רש"י שם והנכון כפי הגי' שכתבתי בפנים וכן מוכח מדלקמן:
ובא עורב כו'. וגי' הספר ודאי א"א להעמידה כמבואר ואפי' לר' דמחייב שם בא נכרי או כלב או עורב ואכל את הראשונה ואכל הוא את השני' טעמיה דלא בעי כלל חתיכה מב' חתיכות כדפי' רש"י שם והנכון כפי הגי' שכתבתי בפנים וכן מוכח מדלקמן: