1
אף בביאה כן. ובבבלי דף מ"ד יליף לה מקרא אשר לא יבנה בית א' הוא בונה ואין בונה שתי בתים וצ"ל דהאי תלמודא ס"ל דאיצטריך לא יבנה לנתק החלוצה מכרת ללאו כדדריש שם דף י' והילכך איצטריך ליה למילף ביאה מחליצה ועיין בתו' שם ד"ה ונייבם לחדא ועיין בחידושי יבמות מה שכתבתי בזה לדעת הרמב"ם ז"ל שכתב בפ"א מהל' יבום דחליצה אין אסורה עליו אלא מד"ם כשניות והרמב"ם ז"ל השיג עליו דהרי משמע שם בגמרא דלר"י בלאו קיימא וע"ש ודוק: