1
קידש כמי שכנס. והרמב"ן ז"ל גורס קידש אין אומרים לו שיכנוס אלא שלא יכניס כנס אין מוציאין מידו ובחידושי הרשב"א ז"ל הגי' כמו שהיא לפנינו ועיין בב"י אה"ע סי' י' וי"א בשם תשובת הרשב"א שקיים גי' דהכא ואע"ג דקידש ככנס דמיא ואין מוציאין מידו אם נראה לב"ד לומר לו שלא יכנוס ועבר וכנס קונסין אוחו ומוציאין מידו והא דאמרינן אם כנס לא יוציא קאי נמי אכולהו דתנינן לקמן המביא גט כו' ועד המעיד והחכם כו' כן פי' רש"י ז"ל וכ"כ הרמב"ם ז"ל פ"י מהל' גירושין וכן הסכימו כל הפוסקים מלבד הרשב"א ז"ל דמחמיר בעד: