א
אלא כן אנן קיימין בשמת כו'. ולאו דוקא בשמת האב דאם אמו מעוברת הוא העיקר דאיצטריך קרא למעוטי דאינה צריכה להמתין אלא דלמאי דפריך אפי' מתה אמו כו' שמא ילך אביו כו' וע"ז משני דלהא לא איצטריך אלא בשאמו מעוברת וכשמת כלומר ואפילו בשמת האב קאמר:
אלא כן אנן קיימין בשמת כו'. ולאו דוקא בשמת האב דאם אמו מעוברת הוא העיקר דאיצטריך קרא למעוטי דאינה צריכה להמתין אלא דלמאי דפריך אפי' מתה אמו כו' שמא ילך אביו כו' וע"ז משני דלהא לא איצטריך אלא בשאמו מעוברת וכשמת כלומר ואפילו בשמת האב קאמר: