והלא חביות מכניסן לכן. למאי דפרישית לא היה צריך להגיה דהיינו מלילות וא"נ חסר הלמ"ד כאן וצ"ל והלא חבילות וכו' כלומר דלפעמים מביאין השבלים כמו החבילות האלו כדי לאכלן מלילות ואינן נטבלות למעשרות וזהו כר' יוסי בר' יהודה בברייתא דמייתי לה בבבלי פ"ק דביצה (דף י"ג) הכניס שבלים לעשות מהן מלילות רבי מחייב ור' יוסי בר' יהודה פוטר ומשום דמתני' דקתני כותש ומחשב אתיא כותיה דר' יוסי בר' יהודה דאיהו ס"ל בבכורות בהדיא כאבא אלעזר בן גומל דאף תרומת מעשר ניטלת במחשבה ובאומד וכדמוקי התם למתני' דבתרומת מעשר איירי אבל לית הלכתא כותיה דאבא אלעזר בן גומל בהא וכבר זכרתי מזה כמה פעמים ועיקרן של הדברים תמצא לעיל בדמאי פ"ה בהלכה ב' ד"ה הרוצה להפריש תרומה ותרומת מעשר כאחת שם נתבאר בבאר היטב מענינים אלו בס"ד ולטעמיה דהרמב"ם דלא הזכיר בדין זר בפ"ג בהלכה י"ד ומחשב כ"א כתב כותש ונותן וכו' וע"ש: