1
קרייא אמר מקרין כו'. והכ"מ בפ"ג מהל' סוטה הל' י"א הביא לזו הסוגיא להביא ראיה לדברי הרמב"ם ז"ל ששינה שם הסדר דכתב הכהן אוחז בבגדי' כו' אחר שעשה מחיקת המגילה וע"ש דאכתי לא הונח לנו בשארי הדברים ששינה שם הרמב"ם שהקדים משביע וכותב להבאת כלי חרש ונתינת מים כו' וזה לא כסדר הפרשה ולא כסדר המשנה וכבר העיר התוי"ט בזה בריש פ"ב והתוס' בדף י"ז העלו דסדר הפרשה עיקר. גם מתוך פירוש הכ"מ שפי' שם לההיא דהכא נראה דהיה לו גירסא אחרת ולא גריס להאי דר' שמלאי ולפיכך פירש דמשמע ליה להרמב"ם מתוך הקושיא דמבזין על הספק דלא היה פורע מתחילה כדר' אילי וע"ש: