1
אפילו מכירה שהבלה ממועט וכו'. וכ"פ הרמב"ם בפ"ג בהל' י"א בכל זה ומלבד מטמינה לטמינה לא הזכיר ונראה משום דבעיא דלא איפשיטא היא ומכיון דספיקא במידי דרבנן היא בכל כי האי גוונא לקולא הוא ולא אמר בה בפירוש לא איסור ולא היתר שלא יזלזלו באיסור שבת:
אפילו מכירה שהבלה ממועט וכו'. וכ"פ הרמב"ם בפ"ג בהל' י"א בכל זה ומלבד מטמינה לטמינה לא הזכיר ונראה משום דבעיא דלא איפשיטא היא ומכיון דספיקא במידי דרבנן היא בכל כי האי גוונא לקולא הוא ולא אמר בה בפירוש לא איסור ולא היתר שלא יזלזלו באיסור שבת: