נפלו ואח"כ נתפצעו וכו'. כמו שהובא הך ברייתא כאן כך היא בתוספתא שם דר' יהודה ס"ל בין בשוגג בין במזיד יעלו ובבבלי גיטין דף נ"ד מייתי לה בנסחא אחרינא וגריס התם דר"מ ור' יהודא סבירא להו אחד שוגג ואחד מזיד לא יעלו ופריך התם אהא דלעיל וכו' והתו' כתבו ע"ז ד"ה נפלו ונתפצעו תימא דתניא בירושלמי פ' בתרא דערלה נפלו ואח"כ נתפצעו וכו' ור' יהודא אומר בין בשוגג בין במזיד יעלו ואין זה תימא למאן דחזי בכולא דהאי תלמודא דממש בכל פרק ופרק תמצא מהנוסחאות השונות בהתוספתא ובשארי ברייתות ובהאי תלמודא מייתי להאי נוסחא ובתלמוד הבבלי בנוסחא אתריתא ולפיכך גאונים הקדמונים סמכו על נסחת הבבלי שהם ביררו בבירור אחר בירור ועיין לעיל בפ"ב דתרומות בהלכה ג' ד"ה בשוגג באיסור ובמזיד באיסור מה שנתבאר מענין פלוגתא דקנסו שוגג אטו מזיד ובאיזה מקום ר' יהודה מודה וכן לדעת הרמב"ם ותמצא שם מבואר הכל בס"ד: