1
מותר בקונדיטון. למאי דקאמר לעיל הלכה ד' הנודר מן היין אסור ביין מבושל ומשמע דאפילו רבנן מודו התם דאסור משום דחמרא מבשלא קרו ליה כדפרישית התם ולא פליגי בקום אלא באחרא דלא קרו ליה קומא דחלבא מיירי וא"כ ה"נ בקונדיטון שרו לכ"ע דלא קרו ליה חמרא אבל הרא"ש ז"ל בפסקיו כתב על דעתיה דרבי יוסי כו' אלמא לרבנן אסור בקונדיטון וכן פסק הטור סי' רי"ז וטעמו דלרבנן דהכא שאוסרין במקפה אע"פ שקורין המקפה בסתם כיון שגוף הגריסין הם בתוכו והה"ד בנודר מן היין אסור בקונדיטון כיון שהיין בתוכו אע"פ שנקרא קונדיטון בסתם ואין שם אביו עליו:
2
הדרן עלך הנודר מן המבשל