1
חומר הוא מצד אחד וקל מצד אחד כדפרישית וכן פירשו התוס' ד"ה נפלו והרי"ף ז"ל סוף פרקין מפרש חומר מצד אחד דתנן ב"ה אומרים לא תמכור וקל מצד אחד דתנן אלו ואלו מודים שאם מכרה ונתנה קיים. והסוגיא מוכחת כפי' התוספות:
חומר הוא מצד אחד וקל מצד אחד כדפרישית וכן פירשו התוס' ד"ה נפלו והרי"ף ז"ל סוף פרקין מפרש חומר מצד אחד דתנן ב"ה אומרים לא תמכור וקל מצד אחד דתנן אלו ואלו מודים שאם מכרה ונתנה קיים. והסוגיא מוכחת כפי' התוספות: