1
איבדו מזונותן ולא איבדו פרנסתן. וכן הוא פלוגתא בבבלי פ"ו דף ס"ח ומסיק התם לר' דסבר לה כר"ח דהכא דלא אבדו פרנסתן היינו בשמיחתה בשעת נשואים על מותר עישור נכסיה וממתני' דיתומה שהשיאה כו' דדייקינן הא גדולה ויתרה בשלא מיחתה ואם ניזונית מן האחין אפילו לא מיתתה לא אבדה פרנסתה וכן הסכימו הפוסקים ומה שסתם הרמב"ם ז"ל בזה בפרק כ' מהלכות אישות ולא חילק בנישאת בין ניזונה או לא כבר יישב הכ"מ שם דסמך עצמו על מ"ש גבי בגרה וע"ש:
2
בכור שנטל חלק פשוט חזקה ויתר. וכדמסיק בבבלי יש נוחלין דף קכ"ו דאפי' נטל חלק פשוט במקצת הנכסים ויתר בכל הנכסים: