תמן אמר ר' בא רב יהודה בשם שמואל זרקה ונחה על ראשי מחיצות חייב. לא נמצא זה מבואר בהדיא במקום אחר בהאי תלמודא ומיהו הדין דין אמת ומבואר בבבלי פ' הזורק דף צ"ט ע"ב א"ר חייא בר אשי אמר רב וכן א"ר יצחק א"ר יוחנן כותל בר"ה גבוה עשרה ואינו רחב ד' ומוקף לכרמלית ועשאו רה"י הזורק ונח על גביו חייב לאחרים עושה מחיצה לעצמו לכ"ש. ועפ"ז מבוארת הסוגיא דהכא כדפרישית בפנים:
דאמר ר' אחא ר' חנינא בשם ר' יוחנן. זיזין וכותלין שהם גבוהים עשרה ורחבן ארבעה וכו'. התוס' והרא"ש ז"ל העתיקו לזה בריש פ' כל גגות כמ"ש כאן וז"ל ובירושלמי משמע דזיזין וגזוזטראות הבולטות מן הכותל לא הווין כרמלית אפי' אם הם רחבין ארבעה דגרסי' בירושלמי א"ר יוחנן זיזין וכתלים וכו' וע"ש וכמדומה דמוכרח הוא דט"ס יש כאן וצ"ל ואינן רחבין ארבעה והכי קאמר ר' יוחנן גופיה בהדיא לעיל בפ"ק בסוף הלכה א' גבי אסקופה גבוה י' ואינה רחבה ד' וכו' ואין סברא לחלק בין אסקופה לבין זיזין וכותלים הבולטים וע"ש דקאמר ר' מנא עלה חמי מה אמר לא אמר אלא כשאין שם רוחב ארבעה אבל יש שם רוחב ארבעה אסורה א"כ ע"כ דגי' דהתם עקרית וכאן היא מוטעת וכן מוכח בהדיא מהסוגיא גופה דהכא מדשקיל וטרי בהא על האי דר' בא וכמבואר בפנים: